loading...
پورتال سرگرمی یاس مدل
مانتو های 2016

http://mihanshoping.ir/wp-content/uploads/g.jpg

manto parmis

Admin بازدید : 48 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

عکس های جدید وین دیزل + زندگی نامه وین دیزل

وین دیزل

عکس بازیگران مرد در مجله اینترنتی بروز بلاگ تصاویر جدید وین دیزل

 

وین دیزل

وین دیزل قهرمانی که با فیلم های اکشن سینما شناخته می شود خیلی ها او را آرنولد جدید می نامند هجدهم ژولای سال 1967 در شهر نیویورک به دنیا آمد نام اصلی مارک سینکار وینست می باشد وین دیزل چون پدرش در کار تئاتر کار می کرد به این رشته علاقه مند شد در دنیای سینما با سر تراشیده شده شناخته می شود در باره مادرش او روانشناس و دوست همیشگی فرزندش بود همیشه دلش می خواست ون روی یک مهندس بشود کسی در مورد دوران نوجوانی و کودکی وین دیزل اطلاع خاصی ندارد زیرا او در مصاحبه هایش بسیار کم درباره این دوران صحبت کرده است.. او بیشتر ترجیح می‌دهد درباره گذشته غیرهنری‌اش سکوت کند. با این حال، همه می‌دانند که وی سال ۱۹۹۴ از کالج اخراج شد، زیرا اصرار داشت که فیلم «چند چهره‌ای» را بسازد. این فیلم یک کار کوتاه درباره بازیگر پرتلاشی بود که می‌خواست موفقیت را تجربه کند.

وین دیزل

این فیلم ساخته شد و سال ۱۹۹۵ در جشنواره بین‌المللی فیلم کن به نمایش درآمد. استیون اسپیلبرگ که آن سال مهمان کن بود، این فیلم را دید و پسندید. توجه این کارگردان سرشناس به فیلم دیزل باعث شد تا وی این جوان پرانرژی را برای ایفای یکی از نقش‌های درام جنگی‌اش «نجات سرباز رایان» (۱۹۹۸)‌ انتخاب کند. از همین جا فعالیت رسمی و حرفه‌ای وین دیزل شروع شد. این فیلم تعداد زیادی بازیگر جوان داشت و دیزل در آن نقش اول را نداشت. به این ترتیب چهره او خیلی خوب در فیلم دیده نشد، ولی او توانست در کارهای بعدی‌اش موفقیت بیشتری را تجربه کند. با آن که پدرش یک کمپانی کوچک تئاتری در برادوی داشت، ولی دیزل هیچ وقت با پدرش کارهای تئاتری نکرد. از همان سن ۱۷ سالگی بدن ورزیده‌ای داشت و در کنار فوتبال، در رشته بدن‌سازی هم فعال بود. نمی‌خواست سربار خانواده باشد و همین باعث شد در همان دوران به دنبال کار بگردد و حرفه‌های معمولی مختلفی را تجربه و کار کرد که همه آنها برای کسب درآمد و گذران زندگی بود. در هالیوود به دنبال حرفه بازیگری رفت و در چند نمایش مستقل هم بازی کرد.

وین دیزل

سال ۱۹۹۷ با سرمایه شخصی‌اش اولین فیلم بلند حرفه‌ای خود «استری‌ها» را کارگردانی کرد. این فیلم در جشنواره ساندنس پذیرفته شد و علی‌رغم استقبال منتقدین، در نمایش عمومی (برخلاف تصور دیزل)‌ با موفقیت مالی روبرو نشد. اولین فیلم موفق دیزل در مقام بازیگر، اکشن «سه‌ایکس» (۲۰۰۲)‌ است. پس از آن او در فیلم‌هایی مثل «مرا مقصر پیدا کن»، «پاسی فیر»، «جدا افتاده»،‌«پیچ بلک» و «سریع و آتشی» ظاهر شده که برخی از آنها کمدی و نوجوانانه بوده‌اند. برادر دوقلویش پل دیزل تدوینگر سینماست. این بازیگر عضلانی اکنون قسمت جدید فیلم‌ «سریع و آتشی» را آماده نمایش دارد. او در انیمیشن جدید «راک فیش» هم به جای یکی از کاراکترهای اصلی صحبت می‌کند.

وین دیزل

عکس بازیگران مرد | عکس بازیگران زن

وین دیزل

فیلم شناسی

1990 بیداری‌ها    
1990 اوردرلی
1998 نجات سرباز رایان
1999 غول آهنی
2000 اتاق بخار
2001 سریع و خشمگین
2002 تریپل اکس
2004 سرگذشت ریدیک
2006 مرا گناهکار بدان
2006 سریع و خشمگین
2008 بابل پس از میلاد
2011 تند و بی‌امان ۵
2013 سریع و خشمگین ۶
2013 ریدیک
2014 نگهبانان کهکشان
2015 سریع و خشمگین  7
2015 آخرین شکارچی جادوگر
2017 سریع 8
2017 سه ایکلس

وین دیزل

Admin بازدید : 37 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

خرید ساعت مچی طرح CYBER مدل 0016

خرید ساعت مچی

ساعت مچی مردانه مدل CYBER از جمله زیبا ترین مدل ساعت های مردانه است کمپانی CYBER یکی از بزرگترین شرکت ها در عرصه تولید ساعت مچی می باشد که با سابقه ای طولانی  در این راستا دارد این ساعت به دلیل مارک دار بودن به عنوان ساعت مردانه یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای پوشش های اسپرت و مجلسی می باشد ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم..

خـريد پستي >> قيمت فقـط :45000تـومان

 

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری